I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vattnas i ögonen

Kategori:

Inte pågrund av ledsamhet, utan av trötthet.

Sen har jag en orolig känsla i magen, ingen aning varför men jag känner mig nervös.. orolig.. bekymrad. Men jag har ingen aning om vad. Har varit så sen igår. Hm, man ska gå på magkänslan har ni hört va? Men vad ska man gå på om magen tycker och tänker massa men huvudet inte har en aning om vad den säger? Hmpf!

Hur som helst, sitter just nu i soffan och kollar på Hells Kitchen. Måste göra en macka för jag e hungrig.. Okej, lite för mycket klaga just nu känner jag!

Men geografiprovet vi hade idag gick i alla fall bra! :D

Kommentarer

  • thaikalle säger:

    Visst ska man gå på magkänsla. Troligtvis kommer du att vinna pengar snart det är det som din mage försöker tala om för din hjärna.



    Så sitt lugn i båten och lycka till

    2010-03-27 | 10:11:30
    Bloggadress: http://thaikalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: