I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Brottning USM i Sundsvall, dag 1

Kategori:

Hejsan!

(Ska bara sura två sekunder eftersom internet la av precis när jag skulle publicera inlägget och jag hade glömt att spara i utkast så får göra om allt igen) SÅ!

Sitter just nu på läktaren i nån sporthall i Sundsvall och kikar på brottningsmatcher och pluggar lite rättskunskap. Kommer förmodligen inte bli så mycket uppdateringar under tiden jag är här eftersom internet uppkopplingen inte är den bästa här men ska göra mitt bästa!

Vi anlände till Hudiksvall igår runt 18-tiden och installerade oss i paret Koppamees lilla stuga som är väldigt mysig och deras hundar är minst lika mysiga! (Prinsessan och Sebbe)
Blev mest tv-tittande och spelande på våra Iphones eftersom det inte fanns så mycket att göra. Hittade lite spel som vi tävlade emot varandra på. Kom inte i säng förens vid halv 2, redigt trött och surig eftersom jag faktiskt höll mig vaken HELA bilresan upp. Mamma trodde jag var sjuk, somnar alltid när jag åker bil annars!

Vaknade av att Prinsessan slickade mig i ansiktet, otroligt trevligt sätt att vakna på, hm.. Slängde på mig kläder, käka frukost och sen bar det av till Sundsvall där jag befinner mig nu.

Sitter och väntar på att nästa människa jag känner ska köra (vilket blev Becca nu och hon vann på fall efter ett par sekunder bara, bra jobbat tjejen!) men först och främst är jag såklart här för att heja och peppa min lillebror Billy.

Han har gått två matcher hittills.
Ena mot Vladde, som Billy förlorade och gjorde illa knät på.
Andra gick mot Casper som Billy vann på fall.
Nu ska han bara se till att spöa resten av killarna, det klarar du BRO! :D


Oh, juste.. Kolla vilken fin Sverige/OS-mössa mamma virkat till mig! :)


Åter till pluggandet, uppdaterar så fort jag fått reda på fler resultat!
(Sparar i utkast för säkerhetsskull)

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    ååååhhh dom är fett snygga, asså mössan :D:D<3

    2010-03-29 | 14:48:35
    Bloggadress: http://yourownkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: