I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Torsdag 14/1

Kategori:

God förmiddag :)

Sitter i ett av grupprummen i Businesslabb med Therese och vi är helt utslagna, bokstavligt talat!
Körde boxning idag på idrotten och herregud vad dålig kondition jag har.. Men kul som fan var det.
Kan lugnt säga att det var ett wake-up-call, dags att dra igång träningen igen.
Mamma ska sätta igång med yogan igen så funderar på att göra det jag med, bra att träna upp mjukheten i kroppen lite. Sen blir det antingen gym eller simning, får se. :)

Hur som helst, har fått vårat nya schema idag som ni ser, inget att hurra för. Jag har haft det så sjukt bra hittills så förstör de allt! Men jag slutar ju tidigare än de andra på fredagarna i alla fall, så lite tur har jag.

Har företagsekonomi just nu och sitter och diskuterar vårat UF, måste verkligen komma igång nu och beställa hem varorna så vi fpr fart på företaget. Men de ska vi fixa.

Well, jag ska försöka dra igång gruppen så vi kommer nånvart idag, har bara en timmas lektion eftersom vårat lunchschema inte stämmer överens med gamla schemat.

Peace and Love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: