I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kick Off och Snabba Cash

Kategori:

Hej hallå!

Har inte bloggat sen i måndags men jag har helt enkelt inte haft tid.

Kan dra igenom lite snabbt vad som har pågått. :)

- Beställt hem en Iphone (+ 4 extra eftersom min mamma och mina syskon ska köpa en varsin med)
- Nationellaprov i Matte B, vilket förhoppningsvis gick bra
- Jobbat på Java
- Sovit hos Jossan och sett klart på en av de bädsta filmerna jag sett på länge,
The Uninvited
- Fått MVG på min Engelska novell

Jodå, jag har lika fullt upp som vanligt.

Sitter på engelskan nu och har läst igenom ett kspitel från Robinson Crusoe, har fått lite frågor på den med som jag ska dra igenom lite snabbt tänkte jag.

Mellan kl. 13 - 15 så är de UF Kick Off för oss så det är samling på SF biografen där de blir föreläsning och sen Snabba Cash efter det. Ska bli jätte kul. :)

Men ska fixa frågorna nu så slipper jag sitta med de sen.

Puss pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: