I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ja, jag lever

Kategori:

Eller det är knappt..

Sov hos Ämir ons - tors och undernatten mådde jag skitdåligt vilket resulterade i att jag vaknade mitt i natten och spydde, tre gånger. Nej, verkligen inte de minsta pinsamt..

Hur som helst åkte jag hem tidigt på torsdagsmorgonen och gick och la mig, för att vakna upp nu. Kl. 10 på fredagen. Hm, de där viruset tog rätt hårt på mig och jag vet inte vad eller vem som smittat mig..

Det jag är mest förbannad över är att jag och Jossan blev uppbjudna till Sthlm av Magnus att åka limo och gå på nattklubbarna där, men sjäällvklaaart ska jag bli sjuk.. Så missar det den här gången :(

Well, ska försöka dricka lite nyponsoppa och se hur jag reagerar på det. Har ju inte ätit på ett dygn så har inte haft nåt att spy upp heller..

Godnatt, eller godmorgon blir det nog.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: