I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Igår var en bra kväll

Kategori:

Blev en tripp till solariet igår, en sväng ute och andades in den friska luften, så skönt att komma ut ifrån lägenheten efter att ha suttit inne i ett x antal dagar.

Efter ett tag blev jag sjukt rastlös, hade pluggat, kollat på film och planerat veckan men kände att om jag skulle sitta hemma en kväll till skulle jag dö.
Så ringde upp Jossan som var med Moa och tjollahopp så var de bestämt att vi skulle till Frimis för att dansa loss till Crossfire.

Slängde på mig kläder och tog tåget in till stan där jag mötte upp brudarna och det bar av till Moas killes kompis lägenhet (komplicerat eller hur?) för att förfesta med lite människor där men stannade inte så länge eftersom vi ville in tidigt på Frimis.

Vid kvart i 11 infann vi oss äntligen på Frimis och dansade loss på "svenne-golvet" med en varsin cider i handen. Med tiden droppade det in allt fler människor och tempot ökade. Inte förens vid 1-tiden så spelade Crossfire och vilket drag det blev. Träffade som vanligt en massa trevliga människor, både bekanta från förr och nyfunna.

När klockan närmade sig 2 så drog jag och gänget till GrillCorner där de blev lite fylle-mat och sen gång hem.
Men jag tackar och bockar för kvällen som bjöd på mer än vad jag hoppats och väntat på.
Det var verkligen bra att jag kom ut, fick reda på en hel del som jag missat under dessa dagarna.

Peace and Love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: