I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

AFV

Kategori:

Heej! :)

Har precis ätit wokade grönskar med kyckling som smakade mums och kollar på AFV. Han int elåta bli att skratta tills jag gråter!

Har äntligen löst allt med mitt nya Nordea kort så nu är det avklarat. Har ett par andra punkter jag vill bli klar med den här helgen men får se hur det går.

Det blir en lugn kväll ikväll, pga olika anledningar, men imorgon så kommer Magnus hem (JIPPIE!) så vi ska mötas upp ett gäng och pimpla lite vin och kanske dra en sväng på krogen.
Huvudsaken är att det inte blir för sent för min del eftersom jag jobbar dagen efter på Java.

Men ska nog ta en dusch, sätta igång me lite läxor och "chillaxa".
Ha de gött,
peace and love <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: