I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vilken kanon tripp!

Kategori:

Hej bloggen!

Sitter nu i min säng, dödsslut efter dessa fullspäckade dagarna i Stockholm men är super nöjd med hela resan! Allting blev så mycket mycket bättre än planerat. :)
Ska dra igenom lite "snabbt" vad som hände. :)


Torsdag: Jag och Jossan möter upp Kim på T-centralen runt 5-tiden och drar hem till honom och Magnus. Åker sen in till Jensens Bofhouse där Magnus bjuder på mumsig mat och sen blev det att se Shutter Island med pojkarna, då Kim betalade. (Ja, jag och Jossan har fått lite dåligt samvete me tanke på att de bjudit oss på allt för mycket dessa dagarna, ni är världens bästa!)

Fredag: Började dagen med att se Bröllopsfotografen och drog efter det in till stan. Där mötte vi upp Kim som hade lunch så åt lite mat med honom, kina buffé såklart! :D Gick och kollade i affärer, shoppade lite och hälsade på Jennica som jobbar på McDonalds. :) Runt 6-tiden så drog vi oss hemåt för att ta ett par drinkar och fixa till oss för Magnus jobbar kompis hade reserverat bord åt oss på Retro. Vid 8-tiden befann vi oss där och allt eftersom droppade det in fler människor. Vi blev ett rätt stort sällskap på ca 20 - 25 pers och några av dem var Jennica, Erika, Josefins kusin och hennes kille, Magnus jobbar kompisar osv. :) Jätte trevlig stämning och jätte trevliga människor. Vid 11 - halv 12 så drog vi vidare och delades tyvärr upp, hälften gick till Nype och resten till Chaplins, jag gick till de sistnämnda. Dansade tills vi fick ont i fötterna och inte kunde stå, då möttes vi alla upp på Donken, åt mat och åkte hem. Var hemma runt 4 - halv 5 kanske.

Lördag: Vaknade runt 10 på dagen och åt frukost och planerade dagen lite. Jag och Jossan åkte till min mormor och morfar där vi fick äta god mat och fika efteråt såklart. Eftersom mina morföräldrar är så häftiga så har de också skaffat touch-mobiler! ;)
Vi stannade där ett par timmar och åkte sen till Handen Centrum, måste ju visa var jag växt upp såklart! Så vi kollade lite i affärerna där och jag handlade en present till min kära kusin som fyllde 20 år. Efter det så drog vi hem till Magnus igen för att fixa oss och åka in till Harry B James där vi mötte upp min kusin Veronica och hennes gäng. Väntade in lite fler människor och beställde sen in mat, goda hamburgare måste jag säga! Så vi hängde där ett tag, drack ett par öl och spanade in snyggingar som gick förbi! Runt 11-tiden så drog jag, Magnus och Jossan vidare till en klubb nere vid Slussen (kommer ej ihåg vad den heter) fast vid 1-tiden så drog jag och Jossan till Chaplins för att dansa lite där de sisat timmarna, självklart avslutades även denna kväll på donken. Hemma runt 4 - halv 5 snåret.

Söndag: Sista dagen tyvärr och vi lyckades sova fram till 1. Tog det bara lugnt och var allmänt lättroade under dagen. Vid 3 så åkte vi in till centralen för att käka och dricka lite kaffe på Magnus jobb. Hann dock inte göra så mycket mer för sen gick bussen klockan 17.

Hur som helst, trots att jag är helt slut i kroppen och sinnet så var det helt sjukt bra dagar där uppe. Tack alla så jätte mycket för sällskapet. Tack till Magnus och Kim för att vi fick bo hos er och för att ni bjöd på mat och drinkar. Ni är bäst pojkar!

Nu blir det definitivt att sova, bilder kommer upp imorgon!

Kärlek!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: