I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Mår som jag förtjänar!

Kategori:

Och då syftar jag inte bara på alkoholen!

Var ju trots allt på gymmet igår och det har satt sina spår genom träningsvärk.

Hur som helst var det en pangkväll ute igår. Vi gick till Liquid först för att förfesta lite och träffade lite gamla klasskamrater till mig som vi satt och snackade med.
Senare drog de till Strömpis och vi tog en sväng till Frimis för att kolla läget där. Det märks att jag aldrig är på Frimis på fredagar för jag tyckte bara det var småbarn (dock inte yngre än mig!) där så rätt snart efter att ha dansat oss varma så vände vi på klacken efter ett tag och tog oss till Strömpis där det dansades från början till slut!

Det är rätt trist att de stänger så tidigt, jag menar.. Jag skulle lätt kunna vara ute och dansa till 4 på morgonen, 2 liksom.. Det är ingenting!

Hm, men har kommit hem från Örebro nu iaf och ska nog hålla mig hemma idag, annars blir det jobbigt på jobbet imorgon!

Ska äta och hoppa in i duschen, vi hörs! PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: