I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Frimis och födelsedagar

Kategori:

Igår så fyllde Belle och Becca 18 år så blev att fira dem på Frimis.

Förfestade gjorde vi hos Belle där vi va mellan 12 - 15 personer som hade det trevligt, lyssna på musik osv. Runt 11 tiden så tog vi oss ut i det kalla vintervädret för att gå till Frimis där vi mötte upp de andra, dvs. Becca och dem.

Så det blev massa dans och skoj hela kvällen och tids-optimist som jag är missade jag bussen hem men jag har världens bästa mamma som kom och hämtade mig mitt i natten trots att jag väckte henne och hon skulle upp tidigt dagen efter.

Tack mamma, du är bäst <3

Nu ska jag hoppa in i duschen, käka frukost och ta mig in till stan. Om de går i det hära snöovädret....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: