I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

I brist på annat

Kategori:

Har inte orkat sätta mig och fixa en design än. Slutar på tok för sent om dagarna så får väl ta mig i kragen någondag när jag har tid och orkar att fixa en.

Har suttit och funderat lite på det här med födelsedagar. De som känner mig vet att jag fyller 19 nu den 8e december. Ja, det är kul att bli ett år äldre men samtidigt så ser jag inte ett dugg fram emot det.
För det första är 19 en otroligt onödig ålder. Typ som när man fyller 17 och blir galen för att man inte är ett år äldre. Som nu alltså, fast det gör inte så mycket att jag inte fyller 20.

Jsg är bara så sjukt otaggad på att fylla år. Kan det vara pga kylan kanske? Eller att jag precis festat sönder på partykryssningen? Eller att alla undrar vad jag vill ha i present.. Who knows.

Det jag vet är att jag är lycklig om jag får gå ut och ta en öl, äta lite gott och ha det trevlig med mina närmsta. Supa kan man göra alla andra 364 dagar om året.

Det värsta med födelsedagar är att man oftast förväntar sig så sjukt mycket. Man planerar, organiserar (speciellt jag som ska vara så pedant hela tiden) och sen när it's time for action så ballar alla ur, hittar på annat, skiter i det, "glömmer bort", har annat för sig så sitter man där ensam (okej, inte ensam då..) och är småtjurig över att man lagt ner så mycket energi. Man ska hålla sig till litet och mysigt har jag kommit på. :)


Fast å andra sidan. Jag och Lina har bokat Liquid på fredag för att fira oss. Kan nog bli helt okej det med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: