I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Börja om på nytt

Kategori:

15 december, fortfarande snö ute, mycket snö till och med och jaqg ligger hemma och är helt slut i kroppen fortfarande.
Det är svårt att vara positiv när man e sjuk men jag ska försöka!

Hade tänkt att jag skulle skriva klart yttligare lite skolarbeten idag. Hann ju klart två stycken igår så det kanske är lite positivt med att vara sjuk, man hinner ju med rätt mycket.

Sen ska jag även kolla igenom vilka jag har handlat julklappar åt, vilka som är kvar och slå in lite. Får se om jag kommer iväg till Marieberg senare och handlar det sista. Ska nog inte vara några problem (:

Visst blev systers paket fint? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: