I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

8 dec, 19 år!

Kategori:

Ohja!

19 år fyllda.
Som vanligt har det varit sjukt mycket den här veckan så direkt när jag kommer hem från jobbet så går jag och lägger mig. Orkar inte med annat!

Men i onsdags var det i alla fall min stora dag. Vi firade mig efter jobbet (slutade kl 21) då vi tog ett par öl på liquid och sedan så gick vi vidare till Strömpis ofc! I had a blazt! Har inte haft så kul på länge. Finns ju inget bättre än att vara med sina närmsta vänner!

Igår (fredags) så firade även min familj mig. Vi åt på Byblos där det blev tre-rätters. Räkcoctail, Oxfilé med klyftpotatis och kaffe + pralin. Hur gott låter inte det?
Fick massor av bra praktiska presenter må jag säga!

Kvällen avslutades på Liquid & Strömpis såklart.
Om den kvällen får man säga vad man vill!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: