I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Telefonsamtal á la The Studio

Kategori:

Det är så skönt att vakna på morgonen, helt utvilad, inte ett dugg bråttom och få ett samtal från en norrman som ringer och vill att man ska vara med och bli fotad och stylad av The Studio.

Ja, de låter jätte roligt men jag har FORTFARANDE inga pengar att lägga på sånt "onödigt" och jag har ingen aning om vad jag gör just dem datumen som de rabblar upp.
För de första förstod jag inte ens hälften av vad han sa så jag svarade i princip "aah, precis" hela tiden utan att veta vad jag svarade på.
Han var dessutom en typisk försäljar typ (såna som jag är duktiga på att neka) och det är så jobbigt när de sitter och babblar och trycker på en en massa saker.
Men tillslut blev det tack och hej.

Kan alla bara sluta att rekomendera mig dit? Dem ringer ju minst en gång i månaden :s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: