I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Something old, something new

Kategori: Superficial

Fick min lön idag. Eller ah, jag och tjejerna fick vår lön från helgen.
Så självklart blev det shopping med min Josefin!

För första gången på hela två år så äger jag ett par jeans igen. Galet vad legginsen har tagit över mitt liv. Men de är ju så fruktansvärt bekvämt med leggins. De är stretchiga, mjuka, flexibla, ja helt perfekta helt enkelt. Som att springa omkring naken!
Efter att ha använt denna underbara uppfinning och sätter på sig ett par jeans känner man sig stel som ett kylskåp. Går ju knappt att lyfta på benen ens känns det som! Insane!

Thank god for leggins and tights!
But they are pretty transparent though.


Partykryssningen i april men mina girls.
Ny på G tjejer? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: