I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Nattsamtal

Kategori: Philosophical

Jag vet inte vad det är med människor och ringa mig mitt i natten.

I natt var inget undantag!
Kl. 4 på morgonen så vaknar jag av att iPhonen vibrerar för fullt på mitt nattduksbord (har den på ljudlöst för att jag inte ska vakna men nog fan gör jag det i alla fall). Med halvöppna ögon kisar jag mot telefonskärmen för att kolla vem det är som ringer, klickar och somnar om.

Bästa är när man får sms kl. halv 3 på natten (oftast vardagar!) där det står "Hej, vad gör du?". Ja, ehh... sover kanske som normalt folk?!

Ja, ibland kan man undra vad folk tänker egentligen. :)

Nepp, nu blir det fix av hår och naglar sen sticka till Jossan!

Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: