I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

100822 - Söndagssjuk

Kategori:

Kanske är dags att ta sig till doktorn och be dem skriva ut penicillin till mig nu. Känns som om det är på tiden att jag blir bra.

Det var sjukt mycket folk när kungafamiljen kom och bilderna blev inte så bra men jag fick några i alla fall, suddiga dock. Tyvärr har man ju ingen systemkamera men så fort jag får mer jobb då så kommer det sparas pengar!

Efter det blev det kräftor och skitsnack hemma hos Jossan, Ibbe kom förbi och var lite social med när han hade rast från jobbet.

Orkar inte skriva mer, ska lägga mig och fortsätta kolla på The Hills och värma lite soppa och bli frisk.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: