I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

100 % party kryssning!

Kategori:

Oh herregud, jag vet inte ens vad jag ska börja.
Det har hänt så sjukt mycket och jag tror inte jag ens kommer ihåg hälften.

Men jag, Rebecca och Linda träffade i alla fall massor av roliga människor. Våran hytt var väl lite av en samligsplats ibland kändes det som eftersom alla skulle in till oss. Har dragit på mig en jönköping dialekt. Vi har festat, dansat och druckit fram tills 7 på mornarna. Vi har åkt cykeltaxi, slösat pengar på taxfreen, kastat in godis i hytter, spillt ut dricka, blivit sjösjuka av dyningarna från båten, ätit massa skräpmat, sovit alldeles för lite, gjort sjuuuuuuukaste grejerna någonsin!
Vi har charmat och blivit charmade.
Killar i kilt blottade sig, "Borta" gjorde det med. Vi har lyckats dragit sönder ett x antal strumpbyxor.
Vi gick tre varv runt Riga (kändes det som).
Sov dåligt när vi väl skulle sova för de var ett sjuihelvetes bankande på våran hyttdörr.
Vi har våldgästat och blivit våldgästade (with pleasure)
Vi har skrikit och sjungit oss hesa. Vi har blåmärken och sår på ben, armar, ja kroppen.
Vi har ont i fötterna pga höga klackar.

Alltså ja.

BLOD SVETT OCH TÅRAR SÄGER JAG BARA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: