I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Update

Kategori:

Tjena tjena.

Försov mig såklart imorse, men tur har jag som har en mamma som är "hemmafru" så hon skjutsade iväg mig till matteprovet. Släpade med mig datorn utan att behöva ha gjort det, stressade och blev så sur på mig själv imorse så tog me mig allt jag fick tag i.

Efter provet slutade jag och drog till gymmet en och halv timma, så skönt att vara där mitt på dagen för det e knappt någe folk där då.

Sen åkte jag såklart till Jossan. Vi såg på Kejsarens nya stil, pratade och bestämde massa saker vi skulle göra i framtiden. :) Rätt mycket ska vi göra men nog ska vi hinna med allt! :D

Efter ett tag så åkte vi in till stan igen och satte oss på favoritbaren Liquid. Kollade in lite på nyöppnade baren Rock Bar som har samma ägare men inget slår Liquid! ;)

Nu blir de borsta tänder och sova, ska minsann inte försova mig imorgon!

Love Love / Denise

Kommentarer

  • Sanne - bloggdesigner säger:

    Lottar ut en gratis bloggdesign till en ensam vinnare just nu. Låter detta intressant är du välkommen att delta!

    2009-09-15 | 17:43:22
    Bloggadress: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: