I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Örebro nästa?

Kategori:

Fick reda på att de fanns en femma i centrala Örebro som var till salu! Vi tvekade och vi tackade nej, anledningen? Finns en hel del. Hade nog fler argument emot än för så vi väntar och ser tills nästa kommer. Jag har nog hunnut flytta hemifrån då i alla fall så min åsikt räknas inte direkt! :)

Blir inte att jobba i helgen eftersom jag hostar som om jag hade Tuberkolos (stavning?) och alla i resturanten kommer säkert tro att jag har svininfluensan och fly huset. Eller något i den stilen.

Så inget jobbande fredag och lördag för mig men nästa helg så. Lite kul för jag har faktiskt blivit bjuden att fira Kajsa och att äta kräftor med Einarssons. Hmm.. vet inte om jag ska med någon av dom eller om jag ska sitta hemma med familjen och äta chips och ta de lugnt bara. Var ett tag det var så.

Får se!

Njuter av min nya dator, gööötttt!

Kommentarer

  • Daniela säger:

    haha jamen visst! ;D

    hmm ja, "bara" 6 veckor kvar efter denna vecka! men eftersom praktiken vanligen brukar vara 6 veckor (för alla andra....) så kan jag ju låtsas att det är nu först jag börjar, så när det har gått 3 veckor tror jag det har gått hälften, men om en vecka är det ju halva tiden!! omg, fattade det nu först.. haha i skrivande stund :D trodde inte jag skulle överleva enda hit! HIGH FIVE!

    2009-09-03 | 19:49:43
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: