I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Och så var det måndag igen

Kategori:

Men en trevlig måndag må jag säga :)

Började med att jag tveksamt åkte till skolan fem i åtta. Eftersom vi har fått nytt schema (som de inte lagt ut än) så visste inte om vi hade matte eller inte. Som tur (?) var hade vi det så slösade i alla fall inte bort en sovmorgon. Höll på med sannolikheter, statistik och sånt. Prov nästa vecka så ni kan räkna med att jag sitter med på coachtiden på torsdag! :)
Idrott stod på schemat efter det så det blev en timmas film-tittande sen vare slut för min del.

Drog hem till Jossan där även Chris va så vi drog igång våra otroligt intressanta diskussioner om getter, rökning, skitiga jobb och annat totalt onödiga saker. Efter ett tag drog Chris och jag och Jossan hyrde en skräckfilm (Stay Alive) så vi får hoppas på att jag sover gott utan mardrömmar inatt!

Nu ska jag återgå till nagelmålning och lockade av hår.
LoveLove Godnatt

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Jag var i New York förra våren på semester och jag älskar verkligen USA :) Vart var du au pair? kramar

    2009-09-07 | 22:39:45
    Bloggadress: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här: