I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ö för Örebro

Kategori:

Eftersom jag inte hade något planerat på eftermiddag blev det bara impulsivt.
Kaffe med Therese på Java, hem till Jossan och prata killar sen fotbolls-final på Berhn me Jossan då vi hejade på Christer. Notera att Christer var domare, flickor 16 final var det. ÖSK vann över KIF med 3-2.
Sen blev det Max-hamburgare och fyllesnack. Äntligen hemma och nu blire sova! Sovmorgon imorgon som tur e, hihi!


Världens bästa vän! :)

Grattis till seger Ösk :)

Kommentarer

  • Sara, Dennis och Nicolina säger:

    Hej. Vi är tre Barn-och Fritidselever som går vårt sista år på gymnasiet och vi håller på med ett projekt arbete om au-pair. Jag, Sara, hittade din blogg när du fortfarande var au-pair och följde din resa. Vi skulle vilja intervjua dig om din resa och dina upplevelser. Vi har läst dina frågor och svar på bloggen, men vi skulle vlija ha fler svar. Kontakta gärna oss, oavsett om du vill bli intervjuad eller inte. MVH Sara, Dennis och Nicolina från Skåne

    2009-09-09 | 08:38:23
  • Veronica säger:

    Vad roligt att du trivdes. Det 'r väl det jag är mest rädd för. Men jag tror att man anpassar sig väldigt fort. Jag är en väldigt enkel människa så jag tror inte att jag kommer ha några problem med det. Det är verkligen roligt att ha någon att prata med som har gjort allt detta :) kramar

    2009-09-09 | 10:12:15
    Bloggadress: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här: