I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Kaffe kaffe kaffe

Kategori:

God morgon god morgon Sverige.

Ser ut att bli ännu en solig dag i dag så vinterjackan kommer inte fram än.
Sitter i köket och dricker kaffe just nu, små syskonen är i skolan, Filippa sover och mamma är på Kvarnstugan.

Eftersom jag inte börjar förens 12.55 idag så tänkte springa en stund på gymmet innan, så hurtig man är men nu måste jag verkligen ta tag i mig själv.

Annars idag så ska jag bara ha företagsekonomi och spanska. Jag tycker alla är så otroligt oengagerade på spanskan så jag blir galen, för jag vill ju lära mig spanska men just nu är det bara massa mingel. Får se om de bättrar sig sen kanske.

Men men, jag ska dricka upp mitt kaffe, packa och sen dra me halv 11 tåget :)

Love Love

Kommentarer

  • Micaela säger:

    Sv: Åhå! Trevligt :) Går du på thoren i örebro eller?

    2009-09-16 | 11:32:00
    Bloggadress: http://micaelaaas.blogg.se/
  • Adam säger:

    Gott med Kaffe, ska dock dra ner lite på det då jag druckit 3-4 latte i veckan. Ska bara dricka max 1 i veckan nu. Sen blir det te resten av dagarna =) Ha det gott!

    2009-09-16 | 13:19:23
    Bloggadress: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: