I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Idag är idag

Kategori:

och idag kallsvettas jag! meraochmera.

Tog mig till skolan, geografi, hätmade min nya dator (fiiining) och nu är jag hemma igen. Slängde av mig alla kläder och på med shorts och linne för jag dör.

Måste köpa en dataväska förresten, kan ju inte släpa på datorn som jag gjorde idag.

Fick ett litet snack med Hanna på tåget med, har inte träffat henne på ett tag och NU är hon och Frank tillsammans, sådeså. Det har varit för mycket snack och för lite verkstad mellan er tidigare ;)
När ska ni gifta er då? :)

Nu, mina damer och herrar, ska jag inviga min nya dator!
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: