I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Grupparbete är inte kul ibland

Kategori:

Jag blir så stressad av grupparbeten för nu när det är uppdelat mellan mig och Therese så har jag ingen aning om hur långt hon kommit och jag är nästan klar. Men samtidigt vill jag inte sitta med det hon ska göra för då blir det ju enskilt arbete helt plötsligt.

Iofs, jobbar bättre ensam eftersom då har jag koll på allt.
Nu ska jag ut och övningsköra, så fort mamma kommit ner från sjön eftersom hon snackar med Malin.

Kommentarer

  • Bextra säger:

    Bra blogg! Skulle vara intresserad av ett länkbyte, för mer information kontakta mig på bloggextra.blogg.se :)

    2009-09-26 | 18:52:01
    Bloggadress: http://bextra.blogg.se/
  • My säger:

    håller med dej.. och misslyckas jag . så vet ajg att då är det bara mej det hänger på.. annars kan det ju vara någons annans fel ?:P

    2009-09-26 | 23:27:27
    Bloggadress: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: