I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Glass & Film

Kategori:

'

Har precis kollat klart på filmerna Brüno och Drag me to hell.

Vill inte rekomendera någon av filmerna. Visserligen brukar jag tycka om filmerna av Sacha men nu blev det bara för mycket. Jag tycker han ska hålla sig till Ali G!

Drag me to hell var som alla andra skräckfilmer. Ganska förutsägbar, men visst hade den sina "moments" också. Men det räcker med att se den en gång.


Ligger annars nerkrypen i sängen och tycker allmänt synd om mig själv och äter glass. Har blivit "isolerad" från resten av familjen (ingen vill bli smittad) och börjar tycka det är tråkigt att vara sjuk. Jag som alltid ska ha 500 bollar i luften samtidigt ligger just nu och kan inte göra mer än att kolla på datorn och försöka få i mig mat.

Hoppas jag blir frisk tills helgen i alla fall så jag får jobba lite. Synd att jag missar firandet av Kajsa. Att jag inte kunde fyllt år ett par månader tidigare!

Well, åter till glassen och datorn.
Peace out and Love!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: