I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fredag på Efosos

Kategori:

Hej hej!
Blev inget bloggande igår för hade helt enkelt inte tid.

Ingen skola igår eftersom det var "frilvilligt" så jag drog till stan runt 1-tiden och träffade Jossan, Chris och Ibbe och sen drog jag vidare och gymmade.

Blev hem och fixa iordning sig sen in till stan igen där vi alla samlades. Det blev jag, Jossan, Elin, Magnus, Björn, Marina, Hanna & Malin. Super mysigt hade vi det inne på Efosos, (men varför tar de 6kr för ett glas vatten?) och efter ett par timmar sa vi alla hejdå till varandra och jag följde med Elin och Jossan hem till henne.

Vi korkade upp en flaska rött (är inte så förtjust i det men de gick) och satt och snackade massa skit och Elin försökte lära oss att dansa. :p
Efter ett tag hörde David av sig och jag som hade tänkt att ta taxin hem behövde inte de utan han kom och hämtade mig så fick jag sova där istället snäll som han är.

Så nu är jag äntligen tillbaka hemma, ska duscha och fixa lite mat. Sen blir det in till stan igen för vi ska till Ibbe! :)

Love Love

Kommentarer

  • Daniela säger:

    jag tror vi tänker på olika bidrag haha ;D det där vara bara från skolan ;) som "matpeng" typ.. aah va skönt, hur mycket ramlar det in på måndag då? ;D

    2009-09-19 | 19:59:04
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/
  • Christina säger:

    Lät supertrevligt ^^ ha en trevlig söndag.

    2009-09-20 | 17:03:48
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/christinasfoton

Kommentera inlägget här: