I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Fijesta

Kategori:

Ohja.
Träffade Mange på tåget på väg in till Jossan. Vi fixade oss lite, drog till stan, mötte upp Therese och satte oss på bussen till Ibbe. Där var redan Fredrik och Alex + en annan snubbe som jag inte kommer ihåg namnet på. Trevliga killar i alla fall!

Så det blev en lyckad kväll helt enkelt. Massor av skratt, dans och god mat som Ibbe lagade till oss.
Missade sista bussen och tåget + taxin så sov kvar. Var nog inte så social eftersom de ville kolla på tv och jag la mig och somnade på två röda, så är jag när jag druckit.

Men kom hem idag runt 2-tiden, dusch och massor med pasta såklart. Finns inget bättre. Så har bara tagit det lugnt, sovit lite och nu ska jag strax lägga mig igen. Ska bara med mamma och hämta lillasyster som är på skumparty på Frimis.

Tack för en überhelg folket!
Nu blir det jobbande ett tag framöver tror jag ;)

Love Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: