I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Det är perfekt!

Kategori:

Var hos tandregleraren imorse eftersom jag vill fixa mina framtänder som är lite vridna.
Fick samma svar som alltid "Ditt bett är perfekt så skulle helst inte vilja röra runt eftersom risken finns att det blir lite överbett" eller "Det som är så charmigt? Inte ska du ta bort det heller?"

Även om inte andra kanske lägger märke till det så har jag stört mig på det jätte länge. Jag tycker det är jätte fult men eftersom jag inte är gjord av pengar och inte vill ha bettskena resten av mitt liv kommer jag tyvärr få leva med det. Inget mer om det.

Geografi och sen satt jag kvar på coachtiden och pluggade matte, har ju faktiskt prov på måndag och eftersom jag jobbar i helgen kommer jag bara ha söndagen på mig att plugga sen.

Åkte hem till Jossan och vi gjorde skojiga saker som att baka kladdkaka, kolla på Jalla Jalla och snacka en massa skit som vanligt. :)

Nu ska jag plugga in veckodagarna på spanska :)

Love Love /  Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: