I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Blåsig tisdag

Kategori:

Skolfotografi = herregud vad blank jag är i ansiktet! Avskyr att mitt ansikte verkar suga åt sig verkligen allt ljus som kommer ifrån kamerablixten.. Undra om han redigerar bilderna något? Märker vi sen när vi får hem dom.


Företagsekonomi B i alla fall och vi jobbade med vårat UF företag. Eller rättare sagt, jag och Merym, för våra andra två söta medarbetare är inte alls lika taggade på detta som vi är, tyvärr.. Men vi ska klara oss igenom det med eftersom att jag och Merym är drivna.

Hemma igen, skulle dragit till gymmet men är så sjukt trött och slut så hade aldrig orkat så bestämde mig för att sitta hemma och plugga på geografin så jag blir klar med den någongång med.

Åter till The Mentalist.

Kommentarer

  • Micaela säger:

    Sv: Ja eller hur! Lite kan man väl bjuda på sig själv, tråkigt att vi bara var 10 stycken på kortet. Men vi är typ bara 15-17 personer i klassen annars så :)



    Jaså, vad kul! Jo det skulle vara trevligt med en liten resa. Kanske man ska gå direkt till rektorn, eller bäst att ta det på klassrådet? :)

    2009-09-22 | 21:27:38
    Bloggadress: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: