I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Trodde jag ja

Kategori:

Åkte in till gymmet, taggad som jag var, så får jag reda på att de ska ju ha invigning imorgon så de är stängt idag och imorgon. Blev lite snopen.

Hemma igen och jag och bror ska snart iväg till gymmet här i Kumla istället.

Sen ska jag en snabbis till solariet, 10 minter denna gången endast, vill inte bli stek som sist!

Ska försöka hinna med att hämta ringen hos Katta i Hallsberg med, har varit utan den i 4 dagar. Obehagligt och tomt på fingret måste jag säga, jag tar ALDRIG av mig den..

Sen var de tänkt att jag ska in till stan igen för att möta Kajsa och få tillbaka pengar hon e skyldig mig och sen ska jag hem till Oskar.

Sen om de blir i denna ordningen, har jag inte den blekaste om men jag kommer nog hinna med allting i alla fall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: