I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

THIS IS IT

Kategori:


bild från google

This is it.

Hade showen genomförts så hade den minst sagt blivit storslagen, oförglömlig, omöjlig att slå.
Det var nog inte riktigt förens man såg denna film som man insåg att Michael faktiskt inte kommer släppa några nya låtar alls, han kommer inte chocka världen med nya upptåg, men han kommer inte försvinna för det. Han kommer alltid leva kvar, alltid.


Vad kriterna tyckte om den skiter jag i.

Jag blev rörd av filmen och blödig som jag e
höll jag mig för att gråta under hela filmens gång, speciellt när de där vackra balladerna spelades och sjöngs. Han är one of a kind.
Sen, vadå look-a-like? Var det inte MJ genom hela filmen? Såg definitivt ut som honom i alla fall.

Det handlade i alla fall, inte om hans liv som många har trott, utan om hur hans sista show, this is it, skulle ha sett ut, till en viss del. Det var tagningar från repitioner, intervjuer av dansare och andra medverkande, scener när de klipptes ihop och skapades osv.
Som sagt, hade den showen genomförst hade det blivit storslaget.
Men..
this is it

Kommentarer


Kommentera inlägget här: