I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Off to Java

Kategori:

Så, nu har jag hunnit vakna, duscha, äta och pluggat matte.

Ska slänga ihop lite kläder och sen bär det av till Java för ett försök att jobba lite. Vet inte än om jag blir kvar hela dagen, beror på om de tycker att jag kan vara med eller inte. Min hosta som fortfarande håller mig tillbaka men mamma hittade conjac (stavning?) hemma som vi fått av tysken så inge hostmedicin för oss inte.

Tror jag klarar mig utan den där äckliga drycken med.
Men nu ska jag dra mig!

LoveLove

Kommentarer

  • Daniela säger:

    haha nej fyfan, den hatar mig!

    tänkte iaf gå och försöka starta den nu igen efter att jag har latat mig färdigt, om den inte startar blir jag skitledsen :D

    2009-10-13 | 18:11:15
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: