I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Klagodag

Kategori:

Jag som alltid är så fruktansvärt positiv och försöker hålla humöret uppe ska tjura lite nu.


Skulle varit maskerad idag egentligen och jag + andra har sett fram emot den super mycket. Men självklart ställs det in.

Jag tycker inte om att de kostar as mycket att åka tåg, för att inte tala om alla otroligt konstiga tider de går!


Jag surar över att jag nu får reda på att de finns inget planerat och eftersom jag trodde att de säkert skulle bli fest så drog jag till Kumla men nu är de ju inte så, så sitter hära och är arg och kunde ha t ex åkt till Kvarnstugan och träffa pappa och katterna som jag inte träffat på as länge eller varit och kollat på Oskars match?

Varför kan inte saker som är planerade bara hålla i sig? Blir så sur!


Men nu blir de Andra Avenyn, popcorn så får jag sitta här i ensamheten och tjura.
Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: