I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Hovsta

Kategori:

Jobbade mellan 10-18 igår på Java, inga problem alls men trött sen var jag. Fick vänta på tåget en timma, stressa hema och duscha för att ta nästa tåg in till Örebro och Josefin & Moa. Så efter lite make up och ett klädbyte så drog vi vidare till Hovsta till Kaj.

Trevliga och roliga människor men usch att de rökte inne, alla mina kläder verkligen stinker nu!
Var hemma runt halv tre och slängde i mig en macka hungrig som jag var och somnade sen på två sekunder.

Nu ska jag hoppa in i duschen, käka och sen dra till Örebro igen :)

Love Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: