I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Bio-vecka!

Kategori:

Var och såg Fame idag med mamma, Filippa och Billy.
Riktigt stor besvikelse!

Eftersom jag har sett musikalen också hade jag en helt annan bild av hur filmen skulle vara, räknade med att den skulle vara minst lika bra, men icke.

Filmen var flummig, gick för snabbt fram och lite lam. Kändes som att den inte hade någon direkt handling och var gjord på en låg budget för de va bara inspelat i små utrymmen..

Hmm.. nej den hade de kunnt gjort mycket mycket bättre, var absolut inte värt 95 kr för bio upplevelsen i alla fall.

Hur som helst så blir det mer bio för mig denna vecka.
Har beställt biljetter till permiären av This is it sen ska jag även på bio på fredag med Oskar men har inte kommit på vilken film jag vill se än, väljer nog ut nån snart ;)

Sen vill jag och Jossan gå och se Upp med, blir kanske sen nästa vecka va? :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: