I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Bättre beg.

Kategori:

Varit med Jossan hela dagen, var ett tag sen man var med henne :)

Vi gick på stan och lunchade sen på La Baguette, bakpotatis me skagen, mums!
Blev en sväng in på Nordea för att betala registeringsavgiften för mitt och tjejernas UF och sen sprang jag och Jossan till SF för att boka biljetter till UPP.
Vi trodde att vi skulle få se den i 3D men de fanns minsann inte i Örebro, utan man måste ta sig till Sthlm för att få se den i 3D så vi fick klara oss utan det. Jag behövde bara betala 45 kr eftersom jag har rabattkort, hihi!

Vi köpte lite godis sen och åkte, gick menar jag såklart, hem till Jossan för att brygga kaffe och sen kolla på The Notebook.
När Jossan dragit igång kaffebryggaren kom hon på att hon glömde byta kaffefiltret så de gamla, redan använda kaffefiltret + kaffet låg kvar. Genomskinligt kaffe blev det och illa luktade det med, så vi gjorde ett nytt försök. Men de måste ha blivit nåt fel för de smakade inte gott!

Men The Noteook blev det i alla fall, eller 72 minuter av filmen för vi kollade på nån gratissida och där fick man visst bara kolla i 72 minuter i sträck så vi får se resten en annan dag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: