I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Smooth criminal

Kategori:

Hallon/Jordgubb smoothie och Smooth Criminal av Micheal Jackson, kan måndagskvällen bli bättre?

Ska alldeles strax sätta mig med matten ett tag och plugga lite, har ju prov på fredag så måste börja gå igenom allting så jag kan se om de e nåt jag glömt bort.

Runt 9 har jag planerat att åka in till stan igen eftersom Jossan har ju flyttat in till stan finally, utan mig dock, så ska sova där har vi bestämt. Jätte nära och bra till skolan för mig då, har förövrigt bara matte så kan ju gå tillbaka dit sen igen. :)

Men nej förressten... ska faktiskt kolla på Andra Avenyn nu medans jag dricker min delicious smoothie och sen sätta igång me matten, de förtjänar jag. haha. :)

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: