I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Familys night

Kategori:

Jätte trevlig kväll med Therese igår, tackar för den :)

Sitter just nu här och väntar på att tiden ska gå så jag kan sätta mig på bussen och åka ut till Askersund. Ska ut till Kvarnstugan och umgås lite med min familj, dessutom ska vi fira lillebror Billy som fyller hela 15 år imorgon! Gammal du är! ;)

Det är två andra födelsedagar som är värda att nämna. Mormor Dotty och moster Rosita fyllde år igår, så skickade iväg ett sms till dem. Vi har ju faktiskt redan sjungit för dem när vi var uppe i Sthlm senast och hälsade på. :)

Men nu ska jag borsta tänderna, packa de sista och sticka ut till bussen. Missar jag denna så kommer inte nästa förens vid 5, och så länge orkar jag inte vänta!

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: