I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Vad händer idag?

Kategori: The Au-pair part of my life

Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra idag.

Försöker att få tag i Sabrina men hon svarar inte i telefonen, Emlie är barnvakt hemma eftersom de har storfest där idag. Skulle ju egentligen kunna åka till Marie men har inte hennes nr och för att få hennes nr måste jag först få tag på Sabrina.
 Hmm.. Ja, utgång senare med Nathan kanske, han visste inte riktigt om de skulle ut ikväll eller inte men om de sak de så fick jag hänga på.

Får väl dra till parken och lägga mig och sola lite eller nåt, det fungerar ju alltid :)
Tar nog med mig Ipoden och boken och en handduk..
Åh, jag vill ju till beachen, så vare!

Ne, nu måste jag verkligen få tag i Sabrina!

Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: