I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Snabba frågor

Kategori:

10 FAVORITER
Dialekt: Göteborgska
Mat: Mammas hemlagade
Låt: The Used - On my own
Film: Nightmare before Christmas
Tecknad figur:  Musse Pigg (orginalet)
Sport:  Basket
Komiker:  Magnus Betnér
Veckodag:  Lördag
Glassmak: Cocossorbe
Soloartist:  Beyoncé


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:  Trött men glad
Tanke:  Ska kanske sova snart
Kläder:  Sverigetröjan jag sover i
Bakgrund: Datorns surrljud
Känsla: Avslappnad
Bästa sak:  Min (lillebrors) Ipod
Irritationsobjekt:  Shannon


8 FÖRSTA
Bästa vän: Absolut första.. Erika Asplund
Husdjur: Kaninen Pyret
Utlandssemester: Grekland
Piercing:  Naveln, om inte öronen räknas alltså
CD skiva: Eh, Spice Girls?
Bil: Inte än


7 SENASTE
Telefonsamtal: Sabrina
Mat: Chicken wraps
Dryck: Vatten
Biltur: Taxi från Marie
Tv-program:  NCIS
Spelad låt: Amerie - Take Control
Köpta klädesplagg:  Blåa klänningen från Topshop


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nix
Brutit mot lagen:  Ja
Blivit arresterad:  Nej
Badat naken:  Yesbox
Varit med på TV:  Ja
Varit med i tidningen:  Ja


5 NEJ TACK
Skolämne:  Matematik
Mat: Skräpmat i all dess sort!
Musik: Metal
Dryck: Läsk
Djur:  Geting


4 SAKER
Du gör när du har tråkigt:  Roar mig själv
Du gjorde igår kväll:  Blev väckt mitt i natten av Aidan som var törstig
Du kan höra just nu:  Datorn och Aidan som snarkar
Du inte kan leva utan:  Familjen


3 PERSONER
Du kan berätta allt för:  Hanna
Du tycker om: Hm, mina vänner?
Du inte gillar:  Inte värd att nämna


2 VAL
Coca cola eller fanta:  Usch inget!
Hund eller katt: Väljer båda här istället!


1 ÖNSKAN
Att livet flyter på tills jag dör

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Sv: Vsg :)

    Ja det är jätte spännande! Jag ska bo i Clapham så inte jätte långt ifrån mitten i London. Vart bor du någonstans? =) Jag ska stanna i minst 6 månader och trivs jag stannar jag i 1 år :)

    Mvh Amanda

    2009-05-23 | 06:20:29
    Bloggadress: http://iviandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: