I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Night at the museum 2

Kategori: The Au-pair part of my life



Yesbox, direkt efter jag skrev inlägget nedan så messade Sabrina mig och frågade om jag ville följa med henne, Hanna och Adem på bio, natt på muséet 2 såklart. Men jag var inte sen på att haka på, bättre än att sitta inne hela dagen och tråka för sig själv!

Men den var helt okej faktiskt, kändes lite som ettan men jätte kul!
Tror inte direkt den var så jätte bra för småbarn eftersom den hade en del vuxen-skämt, nej inte perversa skämt, men såna man måste tänka till lite. Jaja, ni förstår vad jag menar!

Efter det så gick vi till town center och Sabrina handlade en Ipod, en blå jätte fin och jag handla grattis kort till Hanna och Emma! Måste se till att posta iväg dom snart eftersom de fyller 18 år den 5e juni! Hittade perfekta kort till er! :D

Kommentarer

  • sara säger:

    hehe, jaa :) Värsta roligt att vara au-pair!! :D vad får du göra?:D

    2009-05-27 | 19:51:43
    Bloggadress: http://dreamaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: