I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Mel Gibsons Apocalypto

Kategori:

Just nu är det reklam men sitter annars nere i soffan och kollar på Apocalypto. Har aldrig sett den innan och vet faktiskt inte riktigt om det är nån i min närhet som sett den så visste ingenting om den innan jag satte mig framför tv;n. Hittills har den varit rätt bra, jag tycker om lite sådär djupa och sanningsenliga filmer. Får väl skriva lite om den sen, ska ner så jag inte missar när den börjar igen.

Har du sett Apocalypto nångång?

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Precis ska de va sport ska de va lite action=)

    skulle du vilja ge din åsikt? ja behöver hjälp, piercing eller tatuering? är i ett dilemma...eller kanske båda...å vart på kroppen?

    2009-05-09 | 09:50:56
    Bloggadress: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här: