I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Ledig imorgon

Kategori: The Au-pair part of my life

Eller ja, ledig och ledig, sitter ju faktiskt barnvakt imorgon kväll men kan sova bort hela dagen om jag så vill! Så sovmorgon blir det imorgon kan ni räkna med! :)

Ja, vad finns det att skriva? Tog mig ut på en springtur tidigare, känner mig ju så sjukt duktig och såg faktiskt att vågen visade 2 kg mindre än vad den gjorde förra veckan, hurra för mig! Så fortsätter jag såhär är jag förhoppningsvis tillbaka till samma vikt som jag hade innan jag flyttade till England. ALDRIG MERA SKRÄPMAT TACK! Påtal om man har jag börjat me sopp-diet, haha. Varma koppen och lax idag mums!

Men jag ska sätta igång och fixa lite me designen nu, sen ska jag kolla på Madagaskar 2 !
Puss puss

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Bravo Denise,jag verkar gilla kroppkakor för mycket,men ska skärpa mej oxå.

    2009-05-22 | 14:38:42
    Bloggadress: http://msfilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: