I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Heldag med Chegrouge

Kategori: The Au-pair part of my life

Jajjamän. Gick dit runt 12 och kom inte tillbaka förens runt 5 igen.

Dagen bestod av Wii spelande, leka i parken, gå till Great Hollands och posta kort, prata massa me Sabrina och viseverse och tyckt synd om mig själv pga min mage. Ne, de har minsann inte gått över under dagen som jag innerligt hoppades på.

Men vi hade det kul i alla fall. Nu sitter jag här på sängen, har ont i magen, är jätte mätt och svettas som en gris känns de som. Glömde nämna att jag har ont i halsen och i öronen med, jo, sjukdom på ingång! Hmpf...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja,samma här:) så snyggt! okej:) jag äter jordgubbar och färgar håret:) allt bra med dej? kram

    2009-05-28 | 19:07:13
    Bloggadress: http://coconutkiller.webblogg.se/
  • Renée säger:

    hur kommer det sig att du hamnade just i England? :)

    2009-05-28 | 19:10:49
    Bloggadress: http://reneesmedhult.blogg.se/
  • Daniela säger:

    uh :D är det såndär häftigt Londonisch-regn som man brukar se på filmer, när det bara duschar ner? :D isf kommer jag dit direkt!



    i finland är det riktigt bra, vi slutar skolan imorgon, vilket känns sorgligt haha, dit for 1:an ;) men vädret är fint, även om det stormat i 2 dagar ;D

    tänk om det stormar imorgon också, då man försöker vara fin i håret x) då blir jag sur..

    2009-05-28 | 19:32:26
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: