I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Dagen i resumé

Kategori: The Au-pair part of my life

Strax efter att jag skrev att jag skulle ut med hundarna så kom barnen hem igen så det blev massa visande av nya leksaker som de hade fått med sig hem, såklart. Blev en snabbvända senare med Shannon och Aidan i släp.

Har förövrigt idag lyckas slå i pannan i en tegelvägg så har ett fint litet blåmärke där nu, charmigt som attans!
Så hade vi en riktigt "english breakfast" till middag idag. Sussages, baked beans, waffles and eggs, riktigt mumsigt ibland alltså!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hihi ja det låter ju charmigt ;)

    Och god frulle!!



    Svar: Jo hon är ju lite speciell men på ett bra sätt!



    Nej man har ju itne alltid tid till det tyvärr

    2009-05-17 | 00:34:07
    Bloggadress: http://froggie.blogg.se/
  • daniela säger:

    jaa om jag blev det jag med :o



    haha jamen så är det ju ;D dessutom är ganska många 91:or av mina vänner, haha man får ju sitta hemma och vänta i ett heeeelt år innan man slipper in :D

    men faktiskt sa min trafikskole-lärare (jag tar mc-kortet) att han trodde jag var 18+ och att han skulle ha släppt in mig på krogen, man tackar ;D

    2009-05-17 | 10:43:54
    Bloggadress: http://krooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: