I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

Är humlor farliga?

Kategori: The Au-pair part of my life

Måste berätta en liten kul grej som hände för en halvtimma sen kanske.

Jag satt uppe på rummet och fixa me mina naglar då jag hör Wendy skrika "Nej kom inte in hit!" och sen hörde jag henne och Shannon skrika och springa och något tappades och dörren smälldels igen och jag sprang ner för att kolla vad de höll på med. Aidan står inne i köket och stortjuter för mamma stängde dörren på honom. Jag kikade in i köket och ser att Shannons mat tallrik ligger på golvet med mat överallt, vattnet rinner förfullt över disken men annars var allt som vanligt. Visade sig sen att de hade fått panik där inne för de hade flygit in en jätte humla som de såklart blev rädda för. Hahah, ja men kul va de i alla fall tyckte jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: