I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090525

Kategori: The Au-pair part of my life

Hejsan.

Nu sitter jag ännu en kväll i min säng och funderar och har mig. Ska läsa lite tror jag sen eftersom jag inte är de minsta trött och den nya boken är rätt kul, Pastures Nouveaux av Wendy Holden. "Pastures Nouveaux" betyder ungefär "nya betesmarker".

Idag så väcktes jag annars av Shannon kl. 6 på morgonen och hon sa att om jag gör deras thé nu så kan jag somna om sen. lät som en bra deal eftersom de är lediga den här veckan. Men inte tusan kunde jag somna om, försökte verkligen men de är väldigt högljudda de där två!
Så har varit me barnen hela dagen ungefär, hunnit med lite hushållsarbeten med för den delen och sen åkte de iväg till sin pappa där de ska stanna tills på onsdag tror jag.
Gick en sväng till parken i de underbara vädret idag igen men senare började det att regna men det stoppade inte mig och Sabrina från att hinna med ut på en långpromenad på nya marker, hade ingen aning om var vi gick men vi hittade hem tillslut!

Dags att svara på kommentarer och läsa lite tror jag. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: