I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090521

Kategori: The Au-pair part of my life

Hej bloggen!

Känner mig på topp idag och nästan längtar tills jag får min lilla break senare ikväll när barnen är och simmar så jag kan ta en springtur ute i de vackra vädret, ny känlsa det där!

Annars idag har det inte hänt mycket alls, tagit barnen till skolan, tagit ut hundarna och lekte lite i parken med dom, tvättade trappräcket som var super skitigt och fullt me massa thé fläckar på (hur nu de kommer dit?) och sen hämta Aidan och lunch. Eftersom Wendy är hemma just nu och håller på med sin trädgård så fick jag två timmar ledigt, sen går hon och lägger sig igen vid 2-tiden eftersom hon jobbar i natt med.

Men ska lägga mig och börja läsa en ny bok nu eftersom jag läste ut The Take av Martina Cole nu i tisdags.

Puss puss, see you later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: