I am

We are what we make out of ourself. Our mind, our actions creates the life that's ment for us. Choose your path wisely. Money isn't necessarily the key to happiness, but the state of a mind can be.

090517

Kategori: The Au-pair part of my life

Hej!

Vaknade för en timma sen ungefär och slängde mig in i duschen för att vakna till lite. Har just nu en halvtimma på mig att fixa till mig och äta något innan jag och Sabrina åker och hälsar på Marie, Rob och deras lilla nyfödda bebis Lily Rose. Ska ta me mig kameran och se om jag får nåt foto! :) Så mysigt med bebisar ju.

Annars idag vet jag inte vad som kommer hända, vi kommer förmodligen vara hos Marie hela dagen men de e så mysigt dära, dem är så trevliga så.

Ne, nu ska jag återgå till sminkningen och försöka sminka över mitt fina blåmärke jag har i pannan!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: